Najczęstsze pytania i odpowiedzi.

Zamówienie realizowane są w ciągu 24 h.  Przewidywany termin wysyłki do klienta w dniu zakupu.

Produkty pakowane z największą dbałością w folię bąbelkową i karton, aby każdy produkt dotarł do klienta w nienaruszonym stanie. Klient powinien w obecności pracownika firmy kurierskiej sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru i niezwłocznie zgłosić reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie SNACKSHOP. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy dołączyć protokół szkody podpisany przez dostawcę i odbiorcę przesyłki podczas odbioru towaru.

Tak można z tym, że prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności albo rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Jest możliwość otrzymania faktury do zamówienia, po wcześniejszym poinformowaniu sklepu o chęci otrzymania takiego dokumentu.

Tak. Zamówienie można odebrać osobiście pod adresem ul. Bednarska 3, 39-120 Sędziszów Małopolski

Tak. Można złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji.

Tak. Zamówienie można opłacić przy odbiorze.